in

Και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες “υποκινούν” καταλήψεις;

Και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες “υποκινούν” καταλήψεις;

Στο πλευρό των μαθητών στέλεται και η βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης των ΑΝΕΛ Σταυρούλα Ξουλίδου η οποία εξαπολύει ευθείες βολές κατά του υπουργείου Παιδείας και των ρηξικέλευθων αποφάσεων που λαμβάνει για το εκπαιδευτικό σύστημα των νέων (Νέο Λύκειο), ενώ διερωτάται, μεταξύ άλλων, εάν οι ιθύνοντες θα «τιμωρήσουν» το ίδιο σκληρά όσους ευθύνονται για τα καίρια ζητήματα που αντιμετωπίζει η σχολική κοινότητα.

Διαβάστε πιο κάτω ολόκληρη τη δήλωση της βουλευτού 

«Το στείρο και ρηχό εκπαιδευτικό σύστημα έχει αρνητικές συνέπειες στη μαθητική κοινότητα και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Εκατοντάδες Γυμνάσια και Λύκεια εκφράζουν την κάθετη αντίρρηση τους στο επονομαζόμενο «νέο λύκειο» με συνεχόμενες καταλήψεις. Οι μαθητές αντιδρούν στις νέες μεταρρυθμίσεις του Υπουργείου, οι οποίες αποσκοπούν στη δημιουργία ενός μαθητή – μηχανή που θα λαμβάνει τη γνώση χωρίς να την επεξεργάζεται. Αντιθέτως, θα την αναπαράγει αυτολεξεί χωρίς να είναι γνώστης της πραγματικής της αξίας. Οι μαθητές με συνοπτικές διαδικασίες θα κατακλύζονται από την εκμάθηση ενός πακτωλού εννοιών και πληροφοριών που το μόνο που θα τους προσφέρει είναι μια επιφανειακή γνώση και ένα διαρκώς αυξανόμενο άγχος για το αν θα πετύχουν στις εξετάσεις. Αυτός, λοιπόν, είναι ο στόχος της εκπαίδευσης; Η αποστήθιση στείρων πληροφοριών;

Για άλλη μια φορά η απόπειρα του Υπουργείου να χειριστεί με αξιοπρέπεια την Παιδεία, απέτυχε παταγωδώς. Οι νέες αποφάσεις πυροδότησαν τη μαθητιώσα νεολαία και την ώθησαν να εκφραστεί με τον ακραίο αυτό τρόπο. Από την πλευρά της όμως η ηγεσία του Υπουργείου ανταποκρίνεται με εκπαιδευτικό φασισμό στα αιτήματα των νέων της χώρας μας. Αντί να ψάχνει για λύσεις, απειλεί με αναπλήρωση των χαμένων ωρών τα Σάββατα, προσπαθώντας να εκβιάσει και να φιμώσει τους μαθητές. Φαίνεται πως οι ιθύνοντες λησμονούν τα εκπαιδευτικά κενά που υπάρχουν σε καθηγητές, εξαιτίας των οποίων εξανεμίζονται πολλές διδακτικές ώρες ή τις ελλείψεις που υπάρχουν σε υλικοτεχνικές υποδομές, οι οποίες παρακωλύουν το διδακτικό έργο.

Αναρωτιέμαι, αν το Υπουργείο θα «τιμωρήσει» το ίδιο σκληρά όσους ευθύνονται για τα καίρια ζητήματα που αντιμετωπίζει η σχολική κοινότητα. Μήπως θα πρέπει πρωτίστως να νουθετήσει τους πραγματικούς υπεύθυνους που έχουν δημιουργήσει το παρόν εκπαιδευτικό χάος και να αναλογιστεί, αν τα σχέδια νόμου που προωθεί εμπίπτουν με τις μαθητικές ανάγκες;»

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0

Η δημιουργία μηχανισμών πρόνοιας ως βάση για την ανάπτυξη της εαμικής αντιστασιακής δράσης στην Αθήνα

Διαμαρτυρία μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Άγαλμα Βενιζέλου και στο ΚΕΑΟ