Για «εργασιακά δικαιώματα και δημόσιο ΟΣΕ» στο δρόμο οι εργαζόμενοι

Τα μέλη της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών πραγματοποίησαν κατάληψη των κεντρικών κτιρίων του ΟΣΕ στην οδό Καρόλου, ενώ στη συνέχεια διαδήλωσαν στο υπουργείο Οικονομικών, όπου και παρέδωσαν ψήφισμα με τα αιτήματα τους. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας θα συνεδριάσεις και θα αποφασίσει για τις περαιτέρω κινητοποιήσεις. «Σήμερα απεργούμε, είναι 24ωρη απεργία των σιδηροδρομικών» και συρμοί δεν θα κυκλοφορήσουν, τόνισε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, εξηγώντας πως δεν ενημερώθηκαν ποτέ ούτε για την προσφυγή της διοίκησης του ΟΣΕ στη δικαιοσύνη ούτε για τη δικαστική απόφαση που έκρινε αργά χθες το βράδυ την απεργία τους παράνομη, ύστερα από προσφυγή της διοίκησης του Οργανισμού.
Ο πρόεδρος της ΠΟΣ Νίκος Κιουτσούκης δήλωσε: «Παρ΄ ότι η κυβέρνηση έβγαλε την απεργία παράνομη και καταχρηστική, εμείς προχωρούμε σε 24ωρη απεργία, εκφράζοντας την αντίθεσή μας στο σχέδιο νόμου για την ιδιωτικοποίηση του οργανισμού. Απαιτούμε και θα διατηρήσουμε την δημόσια και διοικητικό χαρακτήρα του ΟΣΕ. Θα διαφυλάξουμε τα εργασιακά μας δικαιώματα προκειμένου να μην γυρίσουμε στον εργασιακό μεσαίωνα. Θα προστατεύσουμε την ασφάλεια των επιβατών, προκειμένου να μην υπάρξουν δυστυχήματα, λόγω της μείωσης των εργαζομένων. Να κάτσουμε στο τραπέζι του διαλόγου και να ξεκινήσουμε από μηδενική βάση», δήλωσε ο πρόεδρος της ΠΟΣ.
Οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν και την Τετάρτη, καθώς το σωματείο προσωπικού αμαξοστοιχιών έχει εξαγγείλει τρεις τρίωρες στάσεις εργασίας από τις 06.00 ως τις 09.00 το πρωί, από τις 14.00 το μεσημέρι ως τις 17.00 το απόγευμα και από τις 21.00 ως τις 24.00 το βράδυ.
Υπενθυμίζεται ότι το νομοσχέδιο για τον ΟΣΕ προβλέπει μεταξύ άλλων επαναδιαπραγμάτευση της συλλογικής σύμβασης, περικοπές επιδομάτων και μετατάξεις περισσότερων από 2.400 εργαζομένων.
Στο νέο σχέδιο που θα πρέπει να εκπονηθεί σε διάστημα ενός μήνα από τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με τις επιταγές της τρόικας, θα προβλέπεται κατάργηση των εκπτώσεων, περικοπές δρομολογίων και ένταξη αρκετών σε επιδοτούμενο καθεστώς ως άγονων και αυξήσεις σε κόμιστρα ώστε να φθάσουν στο 80% των εισιτηρίων ανταγωνιστικών μέσων όπως τα ΚΤΕΛ.
Ο βουλευτής του ΚΚΕ, Σπύρος Χαλβατζής, εξέφρασε την συμπαράσταση του στον «δίκαιο αγώνα» τον εργαζομένων και δήλωσε ότι «η πολιτική της ιδιωτικοποίησης οδηγεί στην απόλυση 2.500 εργαζομένων, στην αύξηση των εισιτηρίων και την υποβάθμιση της ζωής των εργαζομένων».

tvxs.gr

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0

Σε απεργία προχωρούν Πακιστανοί εργάτες στη Σκάλα μετά από αστυνομικό πογκρόμ

Στη Βουλή οι εκπρόσωποι των φορτηγατζήδων