F1: Νικητής ο Ρόσμπεργκ, ναυάγιο για την Pirelli

Σε έναν αγώνα θρίλερ στο Σίλβερστοουν  που είχε πρωταγωνιστές τα κλαταρίσματα των ελαστικών, ο Νίκο Ρόζμπεργκ πήρε τη 2η φετινή για τον ίδιο και για τη Mercedes . Ο Γερμανός κατάφερε με ταχύτητα και σωστή τακτική, μετά και το κακό ξεκίνημα που έκανε στον αγώνα (εκκινούσε 2ος ) και εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του  προπορευόμενου μέχρι εκείνη την στιγμή Σεμπαστιάν Φέτελ, 6 γύρους πριν πέσει η καρό σημαία να βρεθεί στο βάθρο. Πίσω του ο εκπληκτικός Μαρκ Γουέμπερ που με αντεπίθεση διαρκείας στους τελευταίους γύρους κατάφερε να πάρει τη 2η θέση, παρότι στον πρώτο γύρο είχε πέσει στη 15η. Ο Ισπανός Φερνάντο Αλόνσο συμπλήρωσε το βάθρο, παίρνοντας την πολύτιμη 3η θέση για τον ίδιο και για τη Ferrari, μειώνοντας την διαφορά στην βαθμολογία από τον Φέτελ. Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι  Ράικονεν, Μάσα, Σούτιλ, Ρικιάρντο, Ντι Ρέστα και ο Χούλκεμπερ.

Στο αγωνιστικό μέρος καταστροφικός ήταν ο αγώνας  στους πρώτους 15 γύρους για τις περισσότερες  ομάδες, μετά το  σοβαρό  πρόβλημα που προέκυψε στα  ελαστικά  της Pirelli βάζοντας σε σοβαρό κίνδυνο την  ασφάλεια των οδηγών.  Η αρχή έγινε με τον  Λουις Χάμιλτον που  να χάνει την πρωτοπορία καθώς στον 8ο γύρο το πίσω αριστερά ελαστικό στο μονοθέσιο της Mercedes διαλύθηκε εν κινήσει πέφτοντας πολύ πίσω στις θέσεις.  Το ίδιο συνέβη και με τον Mάσα στην ίδια στροφή που είχε κλατάρισμα και ο Χάμιλτον, καταστρέφοντας και τον αγώνα του Βραζιλιάνου , ενώ διεκδικούσε την 3η θέση. Στον 15ο γύρο άλλο ένα πίσω αριστερό ελαστικό διαλύθηκε, αυτήν τη φορά στο μονοθέσιο του Βερν και ως αποτέλεσμα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να βγει για πρώτη φορά στην πίστα. Σε εκείνο το σημείο οι οδηγοί άρχισαν να μπαίνουν στα pit για την πρώτη αλλαγή ελαστικών, ενώ τους δόθηκε η εντολή να αποφεύγουν να πατούν τα κερμπ στις γρήγορες στροφές με τον φόβο νέων απωλειών στα ελαστικά.  Στον 42ο γύρο ο αγώνας απέκτησε νέα τροπή, με τον Φέτελ να εγκαταλείπει  όταν το κιβώτιο ταχυτήτων στο μονοθέσιο της Red Bull σταμάτησε να λειτουργεί, στην ευθεία του τερματισμού και οι αγωνοδίκες έβγαλαν στην πίστα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας για 2η φορά στον αγώνα. Έτσι στους τελευταίους δραματικούς γύρους ο Ρόσμπεργκ βρέθηκε να προηγείται Ρόσμπεργκ μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, ενώ μάχη για μια θέση στο βάθρο έδωσαν οι Γουέμπερ, Αλόνσο, Ράικονεν, Σούτιλ, Χάμιλτον και Μάσα που βρέθηκαν κοντά μετά την διέλευση του safety car, με τους δύο πρώτους τελικά να βλέπουν το πόντιουμ.

 
Επόμενος αγώνας είναι το GP Γερμανίας, στο Nurburgring, στις 5-7 Ιουλίου.
 
Η κατάταξη του αγώνα:
1 Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1h32:59.456
2 Γουέμπερ (Red Bull)      +0.7
3 Αλόνσο (Ferrari)             +7.1
4 Χάμιλτον (Mercedes)
5 Ράικονεν (Lotus)
6 Μάσα (Ferrari)
7 Σουτίλ (Force India) 
8 Ρικιάρντο (Toro Rosso)
9 Ντι Ρέστα (Force India-Mercedes)
10 Χούλκενμπεργκ (Sauber-Ferrari)
 
Βαθμολογία οδηγών: 
 
1. Σεμπάστιαν Φέτελ 132 
2. Φερνάντο Αλόνσο 111 
3. Κίμι Ραϊκόνεν 98 
4. Λιούις Χάμιλτον 89 
5. Μαρκ Γουέμπερ 87 
6. Νίκο Ρόσμπεργκ 82 
7. Φελίπε Μάσα 57 
8. Πολ Ντι Ρέστα 36 
9. Ρομέιν Γκροσάν 26 
10. Τζένσον Μπάτον 25 
11. Άντριαν Σούτιλ 23 
12. Ζαν Ερίκ Βερνιέ 13 
13. Σέρχιο Πέρες 12 
14. Ντάνιελ Ρικιάρντο 11 
15. Νίκο Χούλκενμπεργκ 6 
 
Βαθμολογία κατασκευαστών: 
 
1. Red Bull 219 
2. Mercedes 171 
3. Ferrari 168 
4. Lotus 124 
5. Force India 59 
6. McLaren 37 
7. Toro Rosso 24 
8. Sauber 6

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0

Νέο βιβλίο από το Alterthess: Στιγμές Σαλονίκης Εαρινές

Μόνο από την μπροστινή πόρτα η επιβίβαση στα λεωφορεία από σήμερα