in

Χαμηλές οι πωλήσεις στην εκπτωτική περίοδο του Νοεμβρίου

Χαμηλές οι πωλήσεις στην εκπτωτική περίοδο του Νοεμβρίου

Η ΕΣΕΕ πραγματοποίησε την περιοδική έρευνα για τις ενδιάμεσες εκπτώσεις και διερεύνησε τη στάση και τις απόψεις των εμπόρων για το άνοιγμα των Κυριακών. Η έρευνα ήταν τηλεφωνική με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε τυχαίο δείγμα 250 εμπορικών επιχειρήσεων σε παραδοσιακές εμπορικές αγορές αστικών κέντρων της χώρας. Επίσης καταγράφηκαν οι απόψεις πολλών Εμπορικών Συλλόγων από όλη τη χώρα.

Συνολικά, η εκπτωτική περίοδος του Νοεμβρίου, όσον αφορά τις πωλήσεις των εμπορικών καταστημάτων κινήθηκε σε ίδια ή χαμηλότερα επίπεδα από την αντίστοιχη περσινή. Το 40,2% των επιχειρήσεων είδε τις φετινές πωλήσεις τη συγκεκριμένη περίοδο αναφοράς να παραμένουν στα ίδια επίπεδα και το 37,2% σε χαμηλότερα. Σε μεγαλύτερο βαθμό πλήττονται οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε πωλήσεις ειδών οικιακού εξοπλισμού  όπου το ποσοστό αυτών που εμφάνισαν χαμηλότερες πωλήσεις ανέρχεται στο 47,2%. Το ίδιο φαινόμενο παρατηρείται και για τις επιχειρήσεις που έχουν έδρα στην επαρχία, όπου το αντίστοιχο ποσοστό φτάνει στο 44,2% Τέλος μία στις πέντε εμπορικές επιχειρήσεις εμφάνισε αύξηση πωλήσεων την εκπτωτική περίοδο του Νοεμβρίου του 2014 έναντι του 2013.

Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ.

Photo Credit: SOOC

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0

Οι νέες ταινίες της εβδομάδας

Τριήμερη απεργία στην Ελευθεροτυπία